از امیرالمومنین علیه السلام ولی امر مسلمین چه می دانیم؟؟؟

داستان ناقوس ها به صدا در میآیند داستانی جذاب در ارتباط با قدیسی به نام حضرت علی ابن ابی طالب علیه السلام است که چکیده ای کامل و بی نقص از سخنان ایشان، داستان زندگی حضرت و حتی بررسی ابعاد وجودی، سیاسی، معنوی شخصیت ایشان از منظر مخالفان و معاندانی چون عمرو عاص را به تحریر درآورده است.
آنچه که در این کتاب قابل ستایش است، استحکام بخشیدن به  روابط  دوستانه  مسلمین و مسیحیان است ، چرا که پایه و اساس همه ادیان  الهی یکتا پرستی که همان توحید است.

از همه مهم تر جایگاه حضرت علی ( علیه السلام) در عالم را همانگونه که  خداوند و پیامبر اکرم صلی الله  بیان نموده اند، بیشتر نمایان می شود. امام علی علیه السلام مظهر عدالت خدا بر روی زمین هستند، الگویی است کامل برای همه انسان  ها فرقی نمی کند از کدامین کیش و دین باشد.


کتاب “ناقوس ها به صدا در مي آيند” فقط يک رمان نيست، درس زندگي است.

ماجراي کتاب از آن جايي شروع مي شود که مرد مسلمان تاجيک با کتابي قديمي وارد کليسا مي شود و در جايي به اوج جذابيت خود مي رسد که عمروعاص می شود راوي وقايع آن روزگار … مي گويد و مي گويد….
در ادامه، يک کشیش مسيحي به دنبال شناخت، از رشادت هاي علي مي شنود و مردم سالاري اش…

                                                           نویسنده بزرگوار: ابراهیم حسن بیگی

من خوندمش، خیلی زیبا و پر محتوا و آموزنده است.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.