خاطره ای خواندنی از مقام معظم رهبری

درجلسه ای که اکثر قاریان مشهور قرآن حضور داشتند، حضرت ایت الله خامنه ای دستور دادند نوجوانان قرآن بخوانند و صدایشان را نیز ضبط کند. بچه ها یکی پس از دیگری قرآن خواندند. آقای منصوری نیز در آن جلسه سوره حمد را با صدای عبدالباسط و با یک نفس قرائت کرد. اقا ایشان را خیلی تشویق کردند و به رسم یادبود یک سکه بهار آزادی به اقای منصوری هدیه دادند.

سپس آقا فرمودند:بزرگترها نیز قرآن بخوانند. یکی از دوستان بلند شدو ضبط  را مقابل  قاری گذشت، چون نوار تمام شده بو ایشان نوار را برگرداند تا قرائت آنان  را روی قرائت قاریان نوجوان ضبط کند، آقا سریع تذکر دادند و ایشان را از این کار بازداشتند.آن شخص عرض کرد: آقا این نوجوانان که قاری نیستند، اگر قرار است  قرائت فردی ضبط شود باید از استادان این رشته باشد.

آقا فرمودند: ما سالیان سال صدای بزرگترها را شنیده ایم، اما این نوجوانان را کمتر می بینیم، نوار اینها را داشته باشیم بهتر است. به این ترتیب آقا نگذاشتند صوت نوجوانان، پاک شود. از دیدن صحنه نوجوانان خیلی تحت تأثیر قرار گرفتند.

                    آقای سید مجتبی سادات فاطمی (مشهد)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.