شهید مدافع حرم

شهید منصور عباسی هفشجانی

پاسدار شهید منصور عباسی متولد ۹ فروردین سال ۱۳۳۶، جانباز ۲۵ درصد دوران دفاع مقدس و برادر شهید آیت الله عباسی، اهل شهر هفشجان می‌باشد. هفشجان از توابع شهرستان شهرکرد، در فاصله ۱۵ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

منصور عبّاسی از جانبازان و رزمندگان قدیمی دفاع مقدّس که سال‌ها در سپاه قمر بنی‌هاشم استان چهار محال و بختیاری به عنوان داوطلب در جبهه‌های نبرد حق حضور داشت، دیروز در سوریّه به شهادت رسید.

به گزارش تابناک، وی در میدان نبرد به عنوان مسئول بخش مهندسی یکی از خطوط مقدّم فعّالیّت می‌کرد و یکی از سنگرسازان بی‌سنگر این جبهه بود.شهیدعبّاسی داوطلبانه در میدان دفاع از حریم حرم حضور یافته بود و بی‌تابی عارفانه‌ای برای رسیدن به لقاء الله در وجود او، بخصوص در این اواخر موج می‌زد.

دیدن خواب‌های مکرّری که او را به عقب نماندن از معرکۀ عشق فرامی‌خواند باعث شده بود که کار و زندگیش را رها کرده و با اصرار فراوان خودش را به جبهۀ نبرد برساند. او یک بار در سوریّه زخمی شد و مدّتی به خانه برگشت، امّا شهادت چند تن از دوستان نزدیکش، او را بی‌قرار پیوستن دوباره به مدافعان حرم کرد.در روز شهادت به رزمندگان تحت امرش اجازه نداده بود برای زدن خاکریز سوار بر لودر شوند و گفته بود امروز می‌خواهم خودم شخصاً این کار را انجام بدهم. شهید منصور عبّاسی با اصابت گلولۀ مستقیم دشمنان اهل بیت(ع) سرانجام در جبهۀ البوکمال به شهادت رسید و به برادر و یاران شهیدش پیوست.
                             روانش شاد و مینوی و پیکرش آغشته به عطر فرشتگان!

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.